SHOPPA!

God morron på er, jag vaknade för ungefär en och en halv timme sen :)
Catrin drog för en halvtimme sen och nu väntar jag på att mamma ska sluta,
Hon slutar halv 4 och då har jag tvingat henne att ta med mig till Ö&B och ner på stan,
Jag ska shoppa nu när jag fått pengar, ska handla lite till lägenheten jag ska flytta till sen,
Och sen ska jag se om jag hittar nån snygg tröja, linne eller nått nere på stan :)
Satt och skrev i går va jag behövde till lägenheten i går med mamma,
Och i natt när Catrin satt och åt hittade jag en bra och billig kaffebryggare på Ö&B,
Så jag ska fan köpa den, den kosta bara 66kr, tycker inte man behöver lägga ut 699 t.ex.
Men nu ska jag träna lite grann och sen ska jag kanske hoppa in i duschen,
Då får jag tiden att gå lite fortare till mamma kommer hem :)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback