Sleep time

Tjenare nu har jag inte skrivit sen i går med de är bara för jag typ haft mycket och göra :P
I går hände inte så mycket de blev att vara hemma och bara tröka...
I dag hade jag nationella och jag hade planerat allt så jag skulle slippa stress innan provet,
Jag skulle gå upp 7 och kom upp halv 8, sen ber jag mamma gå ner och göra frukost medans jag fixar annat,
Jag går upp klär på mig och fixar håret, och när jag komemr ner har inte hon gått ner och gjort nått än,
Så jag skriker "MAMMA" då vaknade hon och gick ner så medans hon gjorde de fixade jag mig lite mer,
Sen när vi ska åka så är klockan kvart över 8 och jag tänkte åka vid 8 -.-
Och när vi sätter oss i bilen, jo vad händer då? Bilen ville inte starta!!! Fatta paniken å stressen jag hade,
Ringer pappa han jobbar, å ja ett par till och sist men inte minst ringer jag Catrin,
Hennes pappa kunde svänga förbi mig tur som va då blev jag lite lugnare :)
Jag hade tänkt vara i skolan 20 över 8 men va där i minut innan jag börja, bra start på dagen eller vad?
Provet gick rätt bra svarade på alla utom en fråga så hoppas att de gick bra i alla fall :)
Sen efter skolan satt jag kvar där med Catrin ett tag och vi gick runt bara,
Träffade massa olika folk å spelade vänd tia på HP och grejer :P
Sen åkte jag lastbil med pappa till fagersta och lämnade den där och sen åkte vi till donken som lunch,
Vet att de inte är bra att äta där för mig men en gång gör väl inget liksom? (a)
Sen skjutsade han hem mig och de va vid 1 tiden typ, sen dess har jag suttit bänkad i soffan hela dagen,
Jävligt roligt va de på en fredag kväll liksom... Är jävligt trött efter allt stress nu...
Så nu ska jag ta och sova faktiskt :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback