Tv time :)

Sitter och kollar på tv just nu efter en god middag som mamma gjorde :)
Har fotat lite mer i dag innan jag åkte och shoppa,
När jag va och shoppa blev de inte så mycket men lite grann i alla fall,
Kaffebryggare: 66 kr Ö&B
Linne: 49:90 kr H&M
Mascara: 130 kr H&M
Örhängen: 29:50 kr H&M
Prickiga koppar: 15 kr/st Ö&B
Har inte kopparna med på bild men de är sånna som jag köpte sist,

Så de finns bild på dom i tidigare inlägg, så nu har jag 4 koppar, nrsta månad blir de köpa 4 till :)
Blev inte så värst mycket med tanke på att jag vill ha lite pengar över i månaden :P
Nu lägger jag ut bild på vad jag köpt och sen lite andra bilder jag tog i dag,





















Sist men inte minst söta jag haha :P

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback