Catrin Lidström <3

Jaha för typ 2 timmar sen fick man fin besök av Catrin :D
Så vi har suttit och skrattat åt mamma och hennes lulliga prat haha,
Nu ligger hon och sover så nu får vi vila lite ;)
Här har ni t.ex nått roligt hon sa,


Mamma: Klockan kan ju inte vara halv ett? :O
Jag & Catrin: Jo de är den kolla själv!
Mamma: Då är de ju porr på tv nu! :D

Hon är så störd i bland min mamma men hon är då fan söt också :D
Just nu sitter jag och Catrin och nördar i soffan med varsin dator (som vanligt)
Ska ju inte till praktiken i morron så man får vara uppe sent då (a)
Men men förlåt att jag inte la in dag 30 jag har helt glömt de och kommer inte på nå att skriva i alla fall,
Ska försöka göra de i morron i stället...
Men nu ska jag ta och sociala mig lite med Catrin :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback