♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jaha mina syskon då :) Har en halv syster och en halv bror men jag ser dom som mina hel syskon :) Min syster blir 23 den 26 jan och heter Sandra. Min bror blir 22 den 24 feb och heter Stefan. Dom två har samma pappa och mamma, så vi är halv syskon eftersom jag bara har samma mamma som dom :) Jag brukar umgås med min bror lite mer oftare än min syster. Vet inte riktigt varför men de ska de bli ändring på :D Dom är jätte snälla förutom när min bror bråkar lite, men de är ju syskon kärlek eller hur? ;) Dom bor inte hemma någon av dom, min bror bor med sin flickvän Josse. Min syster bor själv. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dom mer än att dom är underbara och så :)

Här har vi dom :) (De är för 2-3 år sen ungefär)



Puss puss :*

Kommentarer
Catrin säger:

Blir dom inte 23 och 22? :p

2011-01-10 | 22:52:29
Bloggadress: http://catriinlidstrom.blogg.se/
Debbie säger:

Catrin nu får du mig och skämmas! Du har rätt jag skrev fel :$ Ska fixa de nu (a)

2011-01-10 | 23:03:49
Bloggadress: http://debbiiieelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback