♥ Dag 20 – Den här månaden.

Jaha den hä månaden då? Ja de är väl mycket som har hänt, jag har fått tillbaka kontakten med gamla vänner, jag har försökt fixa bloggen mer, jag ahr gjort massor. Jag kan faktiskt inte komma på något specielt som hänt. Eller jo en sak som hände idag gills ju. Jag går för att handla lite mat på praktiken och på vägen tillbaka hittar jag en 500 lapp!!! :D Fatta glad jag blev, jag trodde inte att de va en sån först men jag tog upp den och kolla, och de första jag gjorde de va att ta fram plånboken och stoppa i den så ingen kommer och säger "den där har jag tappat". Så i dag blev man 500 kr rikare. De är inte illa pinkat för en trä häst ;) De är nog de ända jag kan komma på som har varit riktigt specielt förutom att jag hitta tillbaka till gamla vänner då :) Men nu ska jag äta lite så,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback