♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

Jag blir uppröd när någon kallar mig eller nån annan för rasist för små saker. För utlänningar ska alltid ta illa upp oftast, inte alla men väldigt många gör de. Men när man hör att man är de blir man liksom förvånad. Jag har väl lite emot vissa utlänningar men jag visar de inte till dom liksom, jag tycker att om dom ska komma hit ska dom jobba för sig och bete sig som en svensk liksom. Inte leva på socialbidrag, vi behöver de också, nu säger inte jag att dom tar de i från oss bara men för vissa som behöver de mer än dom så är de så. Jag tycker bidragen ska gå till sånna som har svårt att skaffa jobb, som har barn eller en sjukdom. De här kan jag sitta och skriva och prata om hur länge som helst. Men för att göra de kortfattat så tycker jag om dom som kommer hit och jobbar för sig, försöker fixa jobb eller klara skolan och sånt. Men resten som kommer hit sätter sig på bidrag direkt och gnäller på sverige, nationalsången och vårat folk typ, om dom ska gnälla kan jag hjälpa dom att packa och sätta dom på första bästa plan hem. Är dom inte nöjda med allt vi gör för dom, då behöver dom inte vara här. Men jag säger inte att jag är rasist men de är vad jag tycker dock. Dom får väl vara här bara dom jobbar för sig och inte förstör. Aja skit samma nu vet ni...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback