♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Eftersom jag inte somnat än så låtsas vi som att jag inte missat en dag :D
Jag har mer en 1 bästa vän så tänker skriva dom jag har :)

Here it goes! :D

Catrin Lidstrom
Du är så jävla underbar gumman! Känt dig sen sjuan och jag ångrar aldrig att jag lärde känna dig ALLS! <3 Du har varit som en syster för mig, vi har haft våra ups and down men vi hittar tillbaka till varann sen igen, och de är så skönt att veta att du finns där för mig som jag finns för dig oavsätt vad liksom. Älskar dig hjärtat! <3

Axelina Sohlström
Du Axelina är så jävla rolig, du har humor så man nästan kissar på sig åt dina dålig skämt! Jag har känt dig sen lekis om inte ens tidigare :) Så glad att jag träffade dig. Vi ångrar de som hänt och jag är glad att vi fann varann igen efter allt.
Du har varit som en solstråle i mitt liv och jag är glad att den solstrålen är tillbaka. Älskar dig pucko! ;) <3

Linda Hörnberg
Linda, linda, linda... Jadu ditt lilla pucko. Jag mötte dig för ungefär 2-3 år sedan och jag glömder aldrig första ögonblicket med dig. Du kom till markusskolan och titta på allihopa som om vi var ailiens xD Sen gick du runt och skoja och jag tror att du blev kompis med alla på 10 minuter eller nått :P vi har inte umgåtts mycket på sista tiden men jag har fortfaradne vart din vän. Vi båda har glidit i fån men du har ändå varit där på nått sätt. Älskar dig Linda Binda! <3 ;D

Josefin Lundin
Du josefin har jag känt sen barnspel och vi har varit bästavänner enda sen dess :) Vi va jämt med varann när vi va mindre ända till sjuan då vi gled isär lite, men de sket vi i vi var fortfarande bästa vänner och är de än i dag :D Så synd nu att du flyttat till stockholm och att vi inte pratar lika ofta, men jag ser mig som din bästa vän iaf. Jag kan verkligen prata med dig som exakt ALLT! Jag älskar dig verkligen gumman! <3

Marina Westling
Marina dig har jag känt i över ett år, och efter ett par dagar att vara med varann så passa vi som helan och halvan! Vi kunde prata om allt efter bara några dagar och de kändes värt mer än guld! DU är mer värd den guld. Men synd va att du också flyttade till stockholm och jag har inte pratar med dig face to face sen du flytta. Ja vi har pratar på sms någon gång i bland men i alla fall. Måste få träffa dig snar saknar dig grymt mycket gumman ska du veta! Älskar dig min underbara vän! <3

Ewelina Eriksson
Du är så underbar gumman! Jag kan verkligen prata med dig om allt. Du förstår mig mer än någon annan, inge illa menat mot mina andra bästa vänner, men du Ewe gör de bara. Du är så grym och har humor som jag vet inte vad! Alla minnen vi har har varit grymma! Fler ska vi fan göra Ewe. Älskar dig sköning <3


Jag älskar er alla mer än vad ni vet! :*
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback