Duscha & Fixning

Jaha kom nyss hem från stan typ, fast vi har inte bara varit där,
Vi va ner på stan jag och mamma bara för Sandra ville inte följa med dit iaf,
Då köpte jag 3 tröjor och hårfärg så de blir att färga och klippa de snart,
Sen hämtade vi Sandra för hon skulle till Pikaboo och sen Ö&B,
På Ö&B köpte jag två AS snygga koppar, ska köpa fler sen,
Sandra köpte en tidnng för att få en billig mascara för ett tag sen å nu köpte hon en till så jag fick tidningen,
Så blir att läsa den när mamma klipper och färger mitt hår sen :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir färdig innan man ska vara med Stefan & Josse,
Eller jag vet inte om jag ska de men de blir nog så tror jag :P
Puss puss :*


Här har ni de jag köpte, ursäkta den dåliga bild kvalitén men min kamera är lite dum så blev min cam ist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback