?

Jaha nu sitter man och kollar på tv lite grann med mamma i väntan på att Catrin ska höra av sig :)
Dalan kom på en kaffe för mamma bjöd hem honom och de visste inte jag,
Så när jag står i duschen kommer han och dunkar på dörren,
Han frågar mig varför jag inte öppnat dörren å jag svara antagligen för att jag duschar,
Ja de va lite kul jag blev så rädd att jag skrek haha :P
Sen kom Catrin förbi för ett tag sen och tog en kaffe och snackade lite skit :D
Innan hon drog sa hon att hon kanske skulle komma och sova här så de är därför jag väntar på att hon ska höra av sig.
Men fick just svar och hon måste ta hand om hundarna i morron men de är lugnt :)
Nu ska jag mysa ner mig lite i soffan med mamma och glo på tv,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback