God morron?

Jaha får väl säga god morron då fast jag vaknade vid typ 2 timmar sen :P
Jag sitter just nu och kollar på tv som vanligt haha,
Funderar på att ta en promenad om ett tag om jag orkar,
Men tror inte att de kommer bli en lika lång promenad som i går,
Men jag tänker fråga en sak, har ni nån aning om hur jag ska göra med min naglar?
Dom växer rätt bra men jag får aldrig till dom som jag vill ha dom,
Ska man kanske gå och få en manikyr?
Äsch jag vet inte haha jag hatar bara att dom ser så fula ut ;D
Men nu ska jag ta och kolla på lite tåg tider hade jag tänkt,
Jag ska ju åka till Stockholm i helgen!!!
Fy fan vad jag längtar, jag har verkligen saknat Marina & Marcus! :'D
De ska bli jävligt skönt att komma bort i från denna lilla skit stad också,
Men aja men skit samma :P
Puss puss :*


Visst är dom söta :D Gud jag kan knappt bärga mig! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback