God natt :*

Blev att vara kvar hemma eftersom Poppe bajskorven inte svarade :P
Så nu ligger jag i sängen och ska glo på Ana Gina Show hade jag tänkt,
Om jag inte är trött nog kollar jag lite på Scrubs också :)
Blev rätt pigg när jag la mig i sängen så...
Varför blir de alltid så för?  Brukar de bli så för er?
Man är as trött när man ligger i soffan och så fort man flyttat sig till sängen blir man pigg :P
De händer jävligt ofta för mig tyvär -.-
Sitter och pratar lite med
M också som jag inte pratat med på länge :O
Men aja nu ska jag borsta tänderna och håret å sen kolla på de jag ska kolla på,
Puss puss & God natt :*

Kommentarer
Catrin säger:

När jag va upp o hämta grejer så var det nån annan brud där, kan va därför han inte svarade :P

2011-01-21 | 05:54:22
Bloggadress: http://catriinlidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback