Hemma :)

Jaha i går bloggade jag inte så mycket för jag sova hos Jakob med Poppe & Elin :)
Trevligt trevligt, Jessica va där och henne har jag inte träffat på månader!
Så de va extra trevligt då hon va där,
Sen gick jag upp i dag vid typ halv 9 eller nått och skulle gått med Jessica till skolan,
Jag ringde henne 8 gånger och smsa 3 gånger, å hon svarade inte -.-
Så jag sket i henne och väntade på att mamma skulle komma och skjutsa mig till praktiken :)
Sen har jag stått i kassan sen 10 till 18 med bara några piss pauser...
Så mina ben värker och jag har lite ont i ryggen bara,
Just nu står mamma och lagar mat till oss och jag kan knappt vänta,
Jag är så jääääävla hungrig så jag dör snart,
Vet inte vad som händer i kväll riktigt,
Prata med Catrin tidigare och de lät som om vi skulle va men nu så svarar hon inte,
Sen hörde jag av mig till Poppe i fall att Catrin inte kan/vill, och han svarade juat :P
Men nu ska jag vila mina fötter, ben och rygg med att ligga i soffan och glo på tv,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback