Jaha Catrin!

Kom nyss hem från en fika på stan med pappa :)
Vi åkte ju till UM å sen blev de att ta ut p-piller och sen ville han fika tydligen,
Så efter fikat tittade jag på lite kläder och då ringer Catrin mig,
Catrin har ju praktik på min mammas jobb, och i dag hade mamma sagt att hon ska sova här.
Och de är bara för att jag ska ta mig till skolan så jag inte hamnar efter tycker hon,
Tycker de är gulligt att min bästa vän & mamma bästemmer att hon ska sova här :P
Så jag & pappa hämtade Catrin å sen släppte han av oss hemma,
Men nu är i alla fall Catrin här och vad tror ni vi gör?
Jo som vanligt så nördar vi dator så klart ;) & kollar på tv haha
Men nu ska jag ta och sociala mig med Catrin.
Puss puss :*


Våran fika jag och pappa tog :) Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback