Sängen

Då har man nyss kollat på Blondiner har roligare som gick på 5an :)
Har legat och varit soff potatis hela dagen tror jag och somnat ett antal gånger,
Kan nog vara därför jag är pigg nu kanske (a)
Men jag är så jävla slut i kroppen fast jag inte gjort nått så kanske somnar sen i alla fall,
Jag måste bara få säga att ni som inte bor här, kom aldrig hit, ni kommer ångra er,
Jag ska ta mitt pick & pack och dra i sommar jag :D
Hade tänkt välja gymnasie en liten bit här i från och de ska bli grymt skönt,
Har bara lite besluts ångest om vilken linje jag ska gå bara (a)
Men jag hittar nog rätt hoppas jag,
Nu hade jag tänkt försöka göra i ordning en ny header,
Får väl se hur de går eftersom jag gav upp sist :P
Men ni märker väl om jag byter sen haha, men ska försöka verkligen,
Är rätt trött på den jag eftersom de bara va en jag skulle ha ett tag,
Gjorde ju den när de tog slut med exet så jag inte skulle ha han kvar där,
Nej nu måste jag börja om jag ska få nått gjort :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback