Sova? Ja! Fast ne...

Nu sitter man uppe igen och klockan är tio i fyra...
Sitter och pratar med lite folk på msn och är social med Linda :D
Jag måste bara berätta en dröm jag hade för nån dag sen,

"Jag hade jätte ont i min rygg och min kompis Mathias skulle knäcka den så den blev bättre men de blev den inte utan jag tappade känseln i mina ben, så vi åkte till en kotknäckare i hedemora och han gjorde de ännu värre. Jag blev jätte sur och Catrin och Mathias bar mig till min sjukgymnast och han sa att jag skulle åka till sjukhuset och när jag kom dit fråga om mig vem som hade gjort de. Eftersom jag inte ville sätta Mathias i skiten så sa jag att allt va kotknäckarens fel. Dom anmälde och stämde honom likaså gjorde jag för att historien skulle hålla. Jag vann målet och fick 5 milijoner. Under min rehablitering så bloggade jag om smärtan och allt sånt. Blev kände på de och Catrin likaså eftersom hon va min vän och hade hjälpt mig så mycket."

Fattar ni? Helt jävla sjuka drömmar kan vara i bland alltså...
Sitter just nu och funderar på om man kanske ska sova eller inte,
Linda nördar msn & facebook och jag likså...
Men vi får väl se vad som händer sen,
Börjar iaf bli lite sömnig så får se
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback