Torsdag

Jaha då har man kommit hem då, jag och Catrin sov hos Jakob i natt och Poppe va också där och sov.
Vi lyckades komma till skolan men de va bara 3 minuter försent tur som va,
Sen gick jag från min bild lektion och åkte till akuten med pappa...
Så nu är min jävla p-stav äääääntligen ute, fy fan va skönt de är men de gör lite ont :/
De va rätt äckligt när hon först stacka sig då börja hon om med allt, sen när hon skulle dra ut den gick den av,
Fatta rädd jag vart då hon bah, "Oj.... Den gick av", jag börja ju typ hyperväntilera,
Men när hon sa att de va lugnt lugnade jag mig i alla fall,
Så när den va ur åkte jag tillbaka till skolan och gick på dom lektioner jag hade kvar,
Sen efter gick jag med Poppe & Jakob hem till Jakob och hämtade mina grejer,
Sen skjutsade pappa hem mig, och nu sitter jag här i soffan :)
Jag ska väl facebooka lite, glo på tv och tjocka mig lite (a)
Men sen ska jag ta och ducsha och fixa mig och så och kanske åka till Jakobs lägenhet,
Där sitter Poppe och Persson kommer väl dit å nå fler jag inte vet vilka...
Men jag får se vad jag gör annars, men nu ska jag lata mig  ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback