ZzzzzZzzzZzzzzZzz....

Jaha i dag efter skolan gick jag ner med Catrin och solade :) Eller jag vänta utanför,
Fast tur som va så hade jag Axelina & Linda som höll mig sllskap :P
Sen när Catrin dragit så går vi ner på stan och då får jag grymt stor panik!
Jag har tappat bort plånboken... Jag kollade på vägen tillbaka till sol studion och så,
Försöker ringa Mice som vi fick skjuts av, förökta 50 ggr men fick inte svar -.-
(Senare får jag se att de fattas en siffra i nummret)
Men de va massa drama och tio minuter ungefär inanna jag hann spärra kortet så hittade Mice den i bilen,
Och lättnaden jag hade då va så jävla underbar då!!!
Sen följde jag med dom hem till Axelina och spelade lite UNO extreme,
De va rätt kul faktiskt när man väl hade börjat fatta lite grann,
Vi satt vid datron sen och då kom Catrin hem dit också,
Sen spelade vi UNO med henne också och jag tror vi alla vann minst en gång :D
Sen så gick vi ut ett tag och skrek och sjöng så hela stan hörde oss tror jag :O
Efter de s åkte jag hem och åt sen åkte jag ner på stan igen men såg inte min vänner något,
Så jag va med Stefan, Josse och hennes lillbror Linus :)
Nu är jag hemma och ska vila magen och sova så vi får höras av i morron :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback