14.42

Hejsan, gick upp för nån timme sen för att folk kom in i rummet och väckte mig och Timothy -.-
Vi ville sova men de fick vi inte, så Anton ställer sig i duschen som är rummet brevid, vet ni vad han gör?
Jo han börja sjunga jätte högt för att vi ska gå upp, men då va vi redan på väg, men de va kul att höra.
Nu sitter jag bara och chillar i soffan och så får vi se vad som händer, blir väl att chilla bara.
Vid 6 ungefär ska alla 5 åka, så pojkarna åker med mig till krylbo så släpper vi dom där.
Catrin & Axelina ska till Catrins stuga så dom ska åka samma tåg som pojkarna, så jag blir själv igen :(
Eller nej de blir jag inte, jag har ju Jimmy, Stefan, Josse & Peder, sen mamma också hihi.
Så får se vad som händer efter dom åkt, jag ska i alla fall ställa mig och ta en riktigt lång dusch!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback