Fina grejor :)

Så där då har man kommit hem efter en jobbig dag på jobbet och liiiite shopping :)
Va in på Ö&B och tänkte kolla mikro men måste spara lite pengar först tror jag eller leta efter en billigare :P
Men sen va jag in på pikaboo och köpte dessa fina grejer i stället, kolla så nice :)







Så nu sitter jag här hemma och kollar på tv och äter lite ostbågar och dricker cola :)
Snart kommer väl Jimmy, Stefan & Josse förbi och tar en kaffe och säger hej.
Blir att åka ut med dom sen säkert, fast får inte vara ute försent eftersom de är jobb i morron,
Och fick nyss veta att de inte blir att jobba på stan i morron utan jag står vid Ö&B i stället.
Hehe lite omväxling är alltid bra, och de är skönt med lite mindre folk där.
Nej nu ska jag ner och se vad mamma gör för mat, de luktar i alla fall gott :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback