Framme!

Jaha då har man kommit fram till Norrköping för ungefär en timme sen om inte mer :P
Nu har i alla fall den värsta nervositeten (stavning? haha) gått över, de är bra.
Va fett rastlös på tåget de tog ju typ 3 timmar att åka, jag hade saker att göra men va rastlös ändå.
Nu är jag i alla fall hemma hos Timothy och lyssnarlite på musik och jag va ju tvungen att kolla FB ;)
Ska strax hoppa in i duschen för jag känner mig inte så fräsh efter denna tåg resa direkt.
De va hur jävla varmt som helst på de där tåget, blev ju tokig! Men men inget att göra åt saken.
Vet inte riktigt va Timothy har planerat för dagen men vi ska i alla fall ner på stan vet jag.
Ja och så ska vi möta han polare Anton, sen vet jag faktiskt inte haha.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan flugorna börja surra om kring mig :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback