God natt :D

Jaha, efter jag kom ner på stan så va jag med Jimmy, Stefan, Josse & Peder, sen tog vi en kaffe hos Agneta.
Efter de ville jag och Jimmy ha mat så vi två åkte till pizza huset och käka och dom andra till beppes.
Senare på kvälls kvisten drog Jag & Jimmy på en kaffe hos Peder och prata och kolla youtube ;)
Ja och sen blev jag hem skjutsad, efter de har jag bara suttit vid tvn och slöa.
Har varit pigg som fan vilket jag inte förstår mig på, jag va trött när jag åkte från Peder liksom.
Aja nu ska jag i alla fall ta mitt arsle från soffan och sen in i sängen och sova.
Men blir nog att gå upp vid tolv eller ett nån gång för att inte slänga bort heeeela dagen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback