Good news!

Så där nu är man hemma men inte länge till, ska ut med Jimmy, Josse & Stefan en stund :)
I dag har jag jobbat och de va skit jobbigt, fy fan vilken dag de har varit -.-
Men efter jobbet drog jag och Linda hem till mig och sen kom Catrin också,
När jag kom hem hade jag fått brev med riktigt glada nyheter, vad tror ni de kan va?
JO JAG KOM IN PÅ HOTELL & TURSIM POGRAMMET! Fatta glad jag är alltså!!!
Och inte bara de, Catrin kom också in där, så nu jävlar är de
HEJ DÅ AVESTA!
Känns så jävla bra alltså, men ska skriva mer om de sen, efter vi hade varit här drog vi till Linda,
Vi badade lite i hennes pool och sen satt vi bara och prata, sen när jag kom hem igen tog jag en promenad,
Och självklart tog jag med mig gismo ut, de blev en helvtimme ungefär, de va riktigt skönt.
Så när jag kom hem med honom fick jag en hundrig, så de lönar sig att vara snäll mot grannen ;)
Nu ska jag springa ut till mina vänner så dom slipper vänta så jävla länge, skriver mer när jag kommer hem.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback