Hemma igen

Jaha Jimmy kom ju hit på en kaffe och vi satt och pratade ett tag, sen skulle han till lidl så jag hängde väl på.
Efter de åkte vi ner till gamla byn och hälsade på Stefan & Josse som är hund/barnvakt där.
Och nu när Jimmy skulle skjutsa hem mig såg vi en död katt så vi ringde ägaren och berättade,
Vi trodde först att de va Josses mammas katt först, så vi stannade för att se om de va den men de va de inte.
Men gud va synd de va om ägaren, och idioterna som kört över den hade bara lämna den på vägen :(
Så hon fick ta hand om sin katt då och jimmy hjälpte henne och lägga den i typ en påse.
Sen skjutsade han hem mig och nu håller jag på att göra nudlar sen ska jag fan hoppa in i duschen.
Fast medan jag äter ska jag dra på plattången så den är varm tills man kommer ut ur duschen haha.
Nej nu börjar de koka så jag måste skynda mig...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback