Hemma och snart ut på byn :)

Hejsan hoppsan, nu har man kommit hem och ska jag va helt ärlig hade jag inte kul där :/
Inte för att låta som en bitter fitta men de va fan inte de, äsch får åka dit med pappa, de är roligare då ;)
Vi gjorde inte mycket, först skulle mamma & Per ha en kaffe och sen kolla vi lite på nå berg,
Efter de blev de Burger King, de va väl de ända bra med resan tror jag, och sen lämna vi Matilda.
Ja å så klart blev de hemfärd efter de då, så kom hem för ungefär en halvtimme sen kanske.
Snart kommer Jimmy förbi på en kaffe och sen blir de väl ut på byn med honom i kväll/natt :P
Sen i natt sover jag hos pappa också, så får se om man kanske går till han på jobbet när han slutar.
Nej nu ska jag gå ner och sätta på kaffe så de är klart tills han kommer :)
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback