Herregud....

Hejsan, har ine blivit mycket skriva i dag som ni märkt, de är bara för att jag har vilat typ hela dagen.
Men om en stund ska jag ta mig ut med Jimmy en stund, orkar inte va hemma nå mer.
Vaknade klockan ett i dag sen åt jag frukost, sen somna jag i soffan från typ halv 3 till halv 5.
Sen skjutsade han hem mig till mamma, han skulle handla och greja och jag ville fortsätta vila (a)
Är ju så gymt jävla "sjuk", snorig och hostig som fan, de är de jobbigaste som finns jut nu...
I alla fall så sen dess har jag typ bara vilat och nu känner jag mig lite bättre, därför ska jag ta mig ut en stund.
Får se vart jag hamnar i natt, har bråkat med mamma för en stund sen men nu är de väl liiite bättre.
Gud vad jag hatar att bråka med henne, och verkligen gör jag de när jag grinar för då får jag astma anfall typ.
Men men inge mer om de just nu inväntar jag att maten ska bli klar och sen ska glo på tv och invänta Jimmy.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback