Kläder (a)

Hejsan, efter jag skrev i dag så va ju jag och mamma ner på stan och tor ni jag kunde hålla mig?
Nej precis de kunde jag inte, man va fan jag har ju fått pengar så de är ju bara bra igentligen.
Hittade as mycket snyggt, men efter vi hade varit på stan åkte vi till sko kanonen och Ö&B.
På Ö&B fick jag en ny tvättkorg och mamma köpte lite annat och hon köpte skor på sko kanonen.
Sen åkte vi hem och tog en pizza och mamma fixade med tvätten lite grann.
Sen drog vi till Franzens och där köpte jag en tröja, de va meningen att mamma bara skulle kolla en kruka.
Efter de drog vi till Micke så mamma kunde får tillbaka sitt bildäck, och sen blev de stan igen haha,
Men då gick vi bara in på apoteket och tobak, sen blev de fan att åka hem, så här sitter jag.
Och nu började solen att skina! Fy fan va skönt, jag hatar regn, får ju sånt problem med andningen.
Aja nu kommer de bilder på vad jag köpt sen ska jag försöka se om nån vill leka med mig i dag :)











Tvättkorg - Ö&B: 149:-
Linne - H&M: 99:- Text (Love Me Now Or Lose Me Forever)
Linne/Korsett - H&M: 149:-
Trosor - H&M: 79.50:-
Tröja/Tunnika - Franzéns: 149:-


Snyggt va? ;) I just fucking loooove it! :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback