Kom på någon bra rubrik

God morron, vaknade för ungefär en timme sen snart, så nu ska jag fan ta mig upp ur sängen! :D
I går hände inte så mycket vi satt väl mest på beppes och bara kollade lite grann och pratade lite.
Vi trodde att de va bråk å stan i går, så vi åkte och kolla men då va de inte de trodde vi,
Sen kom dom till beppes ungefär så vi gick ur bilarna och bara kollade, men de va inge slagmål.
Haha händer de nått i den här lill stan så vill alla veta, vem, när, var, hur, och skiter i om dom slåss haha.
Nej nu ska gå ner och släppa ut katterna dom vill väl ut antar jag, sen ska jag fan äta lite frulle.
Jag är svin hungrig kände jag nu! Så nu måste jag fan ta mig upp, är ju så hungrig att jag spyr snart :O
Puss puss :*

Dagens mys outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback