Lördag

Hej, vaknade för ungefär 2 timmar sen och nu ligger jag och kollar på Top Model England i brist på annat.
Vet inte riktigt vd denna dag har att bjuda på, me jag kommer säkert vara med Jimmy & dom :D
De är ju alltid lika trevligt och så har man nått att göra än att bara ligga hemm liksom.
Fast ska jag ut med dom klärjag på mg lite mer, har ju gått ocg fått världens äckligaste hosta!
De bara river i halsen och jag låter som... ja jag vette fan vad, men illa låter jag i alla fall -.-
Justja! Eftersom jag inte skrev i går så skriver jag nu vad som hände i Säter lite snabbt.
Vi kom dit och vi satt för de mesta bara där och kollade och tog kort på bilarna,
Sen så kom de folk och börna och då blev de lite roligare att vara där, men jääävlar va ont jag fick i bröstet,
Ja av all rök då menar jag, annars va de okej haha, mn de va kul att vara där faktiskt :)
Nu ringde Jimmy så jag ska gå ner och sätta på kaffe, han tyckte jag skulle göra de så varför inte haha.
Så jag byter om och sen går jag och gör de så får vi se om jag åker ut efter de här eller nått.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback