Sjukt slut!

Jaha ja vad har man att "säga" i dag då? De är ju inte direkt mycket som har hänt.
Har i alla fall jobbat i dag, och denna dag har vart den mest jobbigaste hit tills kan jag lova.
De är så mycket som snurrar i huvudet just nu att jag snart får panik alltså.
Men inte så mycket man kan göra åt saken, de är bara att hålla ut och låta tiden gå.
Hade en jävla jobbångest i dag så de är sjukt åt de, ville fan inte vara kvar alltså.
Och i morron ska jag komma tidigare bara för att en av dom jag jobbar med ska till falun -.-
Men tur som är får jag sluta tidigare, och får jag inte de ska dom få se på fan kan jag lova ;)
Aja i alla fall när jag slutade jobba så åkte jag och Linda hem till mig och tog en kopp kaffe.
Sen satt vi och lyssnade på musik och pratade lite grann, sen la jag upp två videos på youtube.
Va ju bara tvungen, jag ar haft den sen 08 och nu lägger jag upp en video, de måste ju göras nån gång.
Linda åkte hem för ungefär en halvtimme sen eller något så nu sitter jag här själv.
Just nu inväntar jag på att mamma ska komma hem, hon sluta för 8 minuter sen.
Får se vad hon och jag hittar på, ska fråga henne om hon kanske vill spela något med mig :D
Vill hon inte de så kollar vi väl antagligen på Queer as folk som vanligt (a)
Hade tänkt att ta en promenad med gismo men han är redan ute så de sket sig ju.
Äsch nu ska jag ladda telefon lite grann så tar jag en promenad själv :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback