Undercover Brother

Jaha nu sitter jag och Timothy hemma hos honom, Anton drog på fest i stället men de gör mig inget!
Jag har ju min Timothy! Han har nyss kommit ut från duschen, och jag nördar musik just nu.
Funderar på att ta ett bad men vet fan inte riktigt, kanske gör de i morron i stället :)
Snart ska vi kolla på Undercover Brother antar jag väl, sen får vi se om vi hittar nån mer film.
Vi båda nördar facebook just nu också, gud va ovanligt av mig va? Nej, hahahaha.
Justja, jag har skaffat skype också, men de va bara för att prata med Catrin så klart :D
Får se om jag använder de nå mer sen, de kommer jag säkert göra haha.
Sån är jag, jag säger att jag bara ska använda de en gång och så blir de fler än :P
Sen har jag har börjat prata östgötska som fan, och de låter roligt som fan.
Nu när jag kommer hem kommer alla mobba mig för de, äsc de kan jag leva med.
Nu ska jag äta choklad och dricka cola och bara ta de lugnt, skriver nog mer i morron.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback