Åååh fan :D

Jaha nu drog Catrin också, hon drog och tog en kaffe hos sin brors flickvän Isa :)
Så här sitter jag, sälv framför tvn och bara slöar som vanligt, vill göra något!
Mamma och jag skulle ju handla men hon åkte i väg med sin nya karl i hans lastbil -.-
Hoppas hon kommer hem snart, för hon har lovat att färga håret på mig, och jag vill ha de gjort.
Tycker inte direkt om att hon har skaffat karl och att hon är md honom, men vad ska man göra?
Fick se de på facbook, hon sa de liksom inte till mig.. Men inge deppande nu!
Jag är fan glad, Catrin hade med sig massa filmer i går som va brända, dom fnkade inte på mammas dvd.
Eller ja hon har en dvd och en video/dvd och de funkade inte i någon av dom, men provade nyss i min,
Då funkade de! Fan va nce då kan jag ligga och glo på film sen i kväll innan man ska sova.
Nu ska jag äta lite chips och ring och se om mamma är på väg hem snart.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback