Äckliga mensvärk!

Hejsan hoppsan, har kommit hem till mamma nu, åkte från pappa för ett tag sen :)
Blev att åka och handla lite grann med mamma och Sandra, och de blev många ställen. typ..
Först åkte vi till Ö&B och där handlade jag nya pennor så man kan måla lite snyggare,
Sen åkte vi till Willys och där köpte jag dom mest gulliga blommorna och kruka, dom va ljus rosa båda två.
Efter de blev de Coop men då satt jag kvar i bilen för jag har en äcklig mensvär som jag bara vill ha bort!
Sen skjutsade vi hem Sandra och åkte hem, och då började mamma göra pannkakor åt mig,
gud va mummsigt de va, och just nu sitter jag och kollar på tv,får väl se vad som hittas på.
Känns inte som om jag har lust att sitta hemma själv, mamma ska ju ut på promenad med sin karl.
Nej nu ska jag måla lite grann och testa mina nya pennor.
Puss puss :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback