Änglagård Tredje gången gillt

Så där då är man hemma från borlänge efter att man har ätit sin middag på Burger King :)
Vi tog en vända runt i borlänge också för att leta efter skolan jag kanske ska gå på,
Men de gick inte så bra att hitta tyvär haha, men får väl göra ett nytt försök nån annan gång.
När vi kom hem tog vi en vända på stan och de va helt jävla dött verkligen!
Blev lite förvånad av att se beppes parkeringen så tom, de brukar ju åtminstonde stå1-2 bilar där :O
Nu ska vi kolla på Änglagård Tredje gången gillt, sen blir de väl lägga dags tror jag.
Ska försöka prata med mamma innan vi lägger oss, eller kanske gör de i morron får se,
Nej nu ska jag hänga med i filmen, så jag inte missar något.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback