Blev sent (a)

God morron gräshoppare, blev en sen kväll i går, kom hem vid tjugo i 4 och då va d bara sova direkt :P
Hos Julia hade jag faktiskt jävligt kul fast de inte va så mycket "röj", trevligt folk och så.
Sen helt plötsligt bara drog nästan alla, så då gick jag, Jessica, Julia, Simone, Oscar & Popé ner på beppes.
Dom skulle ha lite käk och jag bara följde med för jag ändå skulle dit liksom,
Sen gick jag till Peder när dom andra värkade vilja gå hemmåt igen, jag ville liksom inte hem än haha,
Så vi åkte till han & kollade klart på Year One & efter den kollade vi på Tenesious D: The pick of Destiny.
Efter den filmen åkte jag hem, så ja jag hade en hel trevlig kväll i går med allt som hände :)
Nu ska jag gå in i köket och äta lite frulle hade jag tänk, börjar fan bli lite hungrig, magen kurrar (a)
Fast först ska jag hjälpa pappa med några skyltar till jobbet hehe, efter de blir de frulle.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen, har inte den blekaste än :O
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback