Bye bye Borlänge - Hej hej Avesta

Så där då har man kommit hem för ungefär en siså där 45 minuter sen, jag har haft de trevligt i dag :)
De är inte ofta jag har tid att vara med pappa så här mycket, de händer nån enstaka gång.
Blev lite roliga saker när vi va där och kollade, men först lägger jag upp sakerna jag handla i Mån & Tis.


  • Marinblått baslinne
  • Ljus grått "alternäck" linne
  • Beige kofta med svarta ränder
  • Ett beige linne med svarta prickar utan band.





+ hårfärg och mascara också.
Här kommer de jag shoppat i dag!


  • En kaffe kopp med gummilock
  • 5 pack trosor
  • 3 st Iphone skal
  • Mys byxor







Så där ja, vad tycks? Gud va skönt de är att kunna köpa de mesta man kollar på nu haha :)
Men sjävklart sparar jag ju undan en massa också som jag kan använda i nödfall eller så.
Nu ska jag ta och kolla på tv en lite stund och sen får vi se vad som hittas på i dag vet inte riktigt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback