Chillar ;)

Jaha då har man varit och jobbat i dag då, fast fick sluta en timme tidigare vilket va skönt :)
Efter de va jag upp på jysk och skulle köpa nytt påslakan men hittade inget som jag vill ha.
Sen åkte vi till Ö&B (jag å mamma asså) och då handla jag nya pennor eftersom dom förra är sönder,
Sen köpte jag platsglas, och lite doftljus, så nu har jag lite grejer haha, känner att jag "behöver de" :P
Nu sitter jag i alla fall hemma hos mamma i soffan och kollar på tv och smsar med massa folk ;)
Får se vad dagen bjuder på denna gång då, kanske ta en promenad med Gismo eller så.
Nu ska jag i alla fall kolla på tv och äta lite glass och bara slappa lite :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback