Fjäska?

Jaha efter mamma kom hem vid typ 6 tiden så åkte vi och handlade direkt. Vi har ju äntligen fått pengar :P
Först åkte vi till Willys, sen tog vi en liten vända genom stan och då ville jag köpa PK så vi åkte till hemköp.
Då handlade mamma lite saker åt Sandra och så skjutsade hon hem mig, för hon skulle laga mat åt henne.
Så jag va duktig nu när jag kom hem, plockade ur och i diskmaskinen, bytte soppåse & gav katterna mat.
Justja jag plockade in allt vi handlade i kylen och skåpet, kommer inte på vad de hter så de får stå skåpet.
Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hem, för vi ska inte äta mat hemma i dag! :D
Jag sa att jag va sugen på Burger King då frågade hon om vi skulle åka dit i stället för att laga mat.
Så varför inte tänkte jag då, antar att hon fjäskar lite för mig eftersom jag inte tycker om hennes karl och så.
Haha de kul att man kan ta lite nytta av de, nej ska inte vara för dum, måste ju prata med henne om de sen.
Men nu ska jag glo på tv i väntan på att hon ska komma hem som sagt, få se vad vi hittar på i kväll.
Fast ska inte vara uppe för länge, ska fan ta mig till jobbet i morron, så kan alla hjälpa mig be?
Snälla jag vill inte stå och sälja jordgubabr i spö regn i morron så hjälp mig att be haha.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback