Haha flug jävel!

God morron, jag ligger i sängen och bara glor runt på facebook lite grann :)
De är fett varmt i mitt rum så jag håller på att dö tror jag, och elementet är inte ens på.
Nu ska jag ta mig ur sängen strax och gå ner och göra frukost och glo på tv,
Får se om jag hittar på något i dag än att bara vara hemma, de vorde ju kul liksom :P
Fast jag är trött så vill jag ut och göra nått än att vara sjlv och inte göra ett piss,
Har inte kunnat sovit i natt för att jag har haft två flugor i mitt rum -.-
Den ena fick dö i går han smällde jag när han satt på säng kanten och den andra dog nyss :D
Han dödade jag med en tidning mot min spegel, jävlar om de kommer in fler.
Men men dom får skylla sig själva, nu ska jag ner och äta känner jag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback