Hedemora

Efter all handling blev de att hämta mina saker från Nelly, dom kom i dag, så nu har jag dom hemma.
Kolla vad allt är snyggt, fy fan va glad jag är, eller ja jg är skit nöjd verkligen! :D








Förlåt att bilderna är suddig, hade inge batteri i kamern så tog med camen i stället :P
I alla fall, efter vi hade hämtat kläderna så åkte vi och lämnade allt hemma och sen åkte vi till Hedemora.
Va och hälsade på, Malin, Fredrik (tror jag han heter) och deras barn Stellan, han är så go :D
Så kom hem för ungefär en kvart - tjugo minuter sen, så nu ska jag ta mig ut på en promenad.
Går över till grannen och hämtar hennes hund, så jag får lite sällskap haha.
Ska gå och göra de nu innan de blir försent hade jag tänkt, skriver mer sen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback