Hemma

Jaha efter att ha suttit vid tvn nästan hela dagen så kom Jimmy & Dalan på en kaffe hos mig och mamma :)
Satt och snackade lite grann och de slutade med att jag åkte med Jimmy till stan.
Vi satt vid beppes som vanligt och bara tog de lugnt och pratade med massa annat folk.
Sen tog vi Dalans vovve ut på en bad tur, men Disel va en liten bad kruka nästan haha.
När vi va där ute i storsjön kom mini med sin hund så den också fick bada lite granna.
Sen drog vi till beppes igen satt där en liten stund, sen blev de 7eleven och köpa coffee cooler :D
Så vi satt där i stället och pratade en stund, sen blev jag hem skjutsad,
Så nu ligger/sitter jag i min underbara säng och ska strax glo på The Big Bang Theory.
Fast fick nyss ett samtal av Jimmy och han sa att han började må lite illa och de gjorde Peder också,
Dom två har också druckit coffee cooler så dom tänkt om de va den, men jag har inte känt något än.
Hoppas man inte blivit typ "matförgiftad" eller nått då blir jag fan sur alltså!
Äsch skit samma då får man bara åka dit och klaga helt enkelt, svårare än så är de inte.
Men nu ska jag fixa klockan på bloggen eftersom att Peder tyckte den såg konstig ut sen kolla TBBT :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback