Jordgubbar! :D

Hejsan slutade jobbet för ungefär en timme sen, fast fick stå lite längre än till halv eftersom dom va lite sena.
Så fick en extra hundrig för de och för att jag fixat lite nya skyltar, sen fick jag 2 liter jordgubbar :)
Mummsfillibabba, så sitter och äter lite grann nu i väntan på att mamma ska bli klar med maten.
Så ska inte äta så mycket så jag blir mätt, måste ju äta jätte goda kykling grytan och riset.
Efter jag ätit så får jag se vad som hittas på, kanske tar en promenad med grannens vovve :)
Sen tror jag Timothy skulle komma hit och kanske sova här, men de är bara om han kommer hit på nå vis.
Sen vet jag också att Catrin ska komma förbi på en hej då kaffe eftersom hon åker till USA i morron :(
Kommer sakna den bitchen så grymt mycket, vem ska jag ringa sånna där regniga tråkiga dagar liksom.
Nu ska jag ställa bort jordgubbarna så jag har lite efterrätt också orkar inte rensa en liter till hihi.
Puss puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback