Morrn morrn

God morron fuckers, sitter vid matbordet med Axelina & Catrin och har typ just ätit frukost.
Blev att lägga sig vid halv 4 i går, de kändes bra, men Axelina låg själv kvar i soffan och kolla på film.
Sen efter hon hade kolla klart på den gick hon in till mig och sov, fast de märkte inte jag :P
Blev inge jobba i dag kände mig i bra i går och spydde lite grann så de va väl lika bra.
Sen så regnade de och åskade, säkert därför jag mår som jag mår, de brukar alltid bli så...
Men nu åkte Axelina hem och vi gick upp till övervåningen, Catrin ska färga håret :)
Så länge sätter jag i soffan och ska väl slå på tvn, får se om hon behöver hjälp eller inte hehe.
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback