Ooooh! :D

Jaha då sitter man hos Peder och tar en kaffe, fast mitt har blivit kallt så dricker inte de just nu haha.
Kom hit för någon timme sen och ville umgås, sen ville jag sno lite internet när jag ändå kunde :P
De va strömavbrott i hela Krylbo när jag satt i ett spännande av snitt av Criminal Minds och skulle beställa lite.
Satt och skulle beställa kläder från Nelly då allt bara gav upp typ, blev ju fan rädd haha.
Sen när jag skulle till Peder började allt funka igen, men de gör inget kom ju inte hit för bara internet liksom,
Jag kom ju faktiskt hit för att umgås, ta en kaffe och prata liksom, just nu sitter vi båda och nördar FB :P
Ska väl åka hem om en stund så jag orkar sista jobb dagen för den här veckan, är bara halv dag i morron.
De är väl än jävla tur annars hade jag dött, är ju ingen på stan efter 2-3 ändå så.
Nej nu ska jag försöka sociala mig lite mer med Peder, men först ska ni får se vad jag beställt ;)






Så där nu ska jag vara mer social med honom haha,
Puss puss :*

Kommentarer
ida säger:

var har du köpt den där svarta tunikan? :))

2011-06-25 | 13:19:03
Bloggadress: http://wiktorssonida.blogg.se/
Debbie säger:

Bubbleroom har jag för mig :P

2011-06-25 | 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback