Nu: Här / Snart: Där

God morron, de blev lite sent hem i går, vilket inte va med meningen direkt (a)
När vi satt vid sleven & då kom Johan, Ludde, Nilsson, Zenkert, Wegner & Wadström och va sociala typ.
Sen kom Peder också som precis hade slutat jobbet och jag hade varit snäll redan och köpt en cafe cooler.
Satt där och pratade en stund, sen drog små grabbarna och ag & Catrin satt kvar och pratade med Peder.
Sen kom Matte, Malin, Linnea & nån till brud dit, dom skulle köpa cigg, men de va lite försent haha.
Så dom satt och pratade en stund sen cyklade dom hemmåt igen antar jag.
Sen dog Catrin hem och jag följde med Peder hem till honom på en kaffe och lite The Big Bang Theory.
Så satt vi och pratade en massa, och sen helt plötsligt så fick jag en massa bröstsmärtor.
Vet inte vad de va men har haft så förut så de va bara att typ inte bry sig om de liksom.
Men va hemma vid 5 ungefär för att jag inte ville röra mig förns de hade luna sig och sen behövde Peder sova.
Så här sitter jag och glor på Gossip Girl i väntan på att mamma ska sluta och skjutsa mig till henne.
Roligare att vara där eftersom mamma är hemma, här sitter man ju bara helt ensamm och de är inte kul.
Så nu ska ja packa i hop mina grejer så får vi se vart jag hamnr i natt här eller där.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback