Pappas place

Jaha då har man suttit och ritat nästan hela dagen efter man kom hem till mamma så de har blivit några.
Sen så tänkte jag ta en promenad med gismo men blev inget för dom inte va hemma.
Efter de ritade jag lite till sen för en liten stund sen så satt jag och snacka skit med Karin,
Vi snackade om hyresvärdarna, karlar och en hela massa annat. Trevligt va de i alla fall hehe.
Har nyss fått massage av mamma och nu ska jag åka i väg hem till Peder på en kopp kaffe.
Så nu ska jag packa mina grejer och åka i väg, blir att sova hos pappa i natt så man kan komma till jobbet.
Blir att jobba i morron så jag får lite pengar, kan ju inte miss hur mycket som helst liksom.
Nej nu måste jag dra, nu är Peder här oops :O haha
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback