SKIT DAG!

Vaknar lite försent innan jag ska till jobbet och när jag går upp så spyr jag, hur bra är de då?
Så de blev att stanna hemma, och jag känner mig skit dum för de för att vi inte är så många.
Men vill inte ka dit och sen spy eller nått liksom, så de va lika bra att vara hemma.
Så jag gick och la mig några timmar efter jag hade ätit lite frukost, så jag fick sova ut lite grann.
Nu sitter jag i alla fall och kollar på tv, Oprah, hon pratar med Micheal Jackssons mamma + familj.
Rätt intressant att få veta saker man trott inte stämmer om honom, alla har tagit honom helt fel.
Nu ska jag gå ner och äta lite jordgubbar hade jag tnkt, om inte mamma, per & matilda ätit upp dom!
Då jävlar skulle ni se nån som blir sur, dom är
MINA! hahaha
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback