Sommar :D

God morron, efter jag skrev i går så blev de en kaffe innan vi åkte och gjorde något.
Stefan och Josse va också här så när dom druckit upp kaffet så blev en tur till nävden så paffi fick bada.
Han tyckte de va jätte roligt, han simmade runt om fan verkligen haha,
Sen rullade vi in till stan en liten stund och satt där och häckade och pratade med folk.
Senare blev de en kaffe hos Stefan sen blev t på stan sen blev de en kaffe där igen,
Självklart med någon timmes mellanrum men de va typ de, och sista gången vi va till Stefan så sv Josse.
Så när jag och Peder åkte in till stan va alla borta, så vi åkte runt och titta om vi hitta nån.
Men de gjorde vi inte, sen nån gång innan tre blev en kebab pizza från American haha.
Satt och åt den i bilen eftersom dom va på väg att stänga, orkade inte sitta ut heller.
Sen efter de åkte vi runt lite och sen skjutsade han hem mig vid tjugo i 4 (a) haha.
Nu ska jag ta och gå ner och göra i ordning lite frukost och sen lägga mig i solen tror jag :D
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback