Va fan!?

Åååh va iriterad jag blir på blogg.se ibland, jag hade skrivit ett inlägg och nu har de lagts ut. Vad är felet?

Aja nog om de, jag funderar på att n promenad med gismo när de ändå är fint väder liksom :)
Men jag har ju fastnat på ett spel som inte går att sluta med typ haha, kolla här
,



De heter Bloons TD 4 och jag visste inte att man kunde uppdatera sakerna förns Stefan sa de.
Så nu är han, jag & Peder helt fast i de där, vi sitter jämt och spelar de haha.
De är alltid kul med
pang pang spel så man får skjuta något, speciellt när man har superkrafter haha.
Skit samma nu dog jag så nu tar jag nog fan en promenad, eller ska jag äta innan? Nej... eller jag vet inte.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback