Brillor :D

I dag har jag varit i skolan med min älskling Catrin, och träffat Annika & Jennifer.L :D
Efter skolan  gick vi ner på stan och jag kollade brillor men hittade inga bra först,
Sen gick vi och fikade lite, och då kom Edwin och sa hej också :)
Efter de åkte dom 4 och jag blev kvar själv på stan, men sen kom mamma ner,
Då hittade jag ett par snygga brillor som jag köpte, som satt lite hårt med de töjs ut sen,
Nu ligger jag hemma i sängen och ska ta mig en powernap,
Och sen efter de får vi se vad dagen ha att bjuda på :)
Kanske tar en promenad eller tränar lite, eller ringer nån jävel man kan va med,
Nu ska jag sova lite, skriver mer senare,
Puss puss :*


Vad tycks? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback